Ingen update.

{ 2010-03-3121:34:51 } Dagbok | 2 kommentarer


Jag skrev precis ett långt inlägg så bara försvan det! Kontentan av det hela var i alla fall att vi har pytntat lite här hemma inför påsken. Påskliljor i köket, kökshanddukar och löpare! Imorgon så ska det införskaffas påskris som vi tre här hemma ska klä tillsammans på fredag. På fredag är nämligen ingen vanlig dag för det är den första dagen på SÅÅÅ många veckor som vi alla tre är lediga tillsammans. Vi har INGENTING vi MÅSTE göra. Ska bli så himla skönt...
En annan sak so jag tycker om just nu är att när jag på kvällen ska lägga Julia så hör jag fåglar kvittra och jag måste dra ner persienerna. Det finns hopp om ljusare tider!



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Om du är ledig nästa vecka så sväng förbi hos oss! Tänkte försöka börja måla då, :)

Puss på er

2010-04-02 @ 11:36:12
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Hoppas påsken har varit bra! :)



Skulle bli glad om du ville rösta på mig i tävlingen Sveriges snällaste föräldrablogg - http://www.barakaffe.nu/



Ha en bra dag! :)

2010-04-05 @ 10:56:35
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December