Julia är hemma idag!

{ 2010-03-1107:54:20 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag är jag ledig från jobbet. Det var meningen att Julia skulle vara på dagis men jag kände att nä för sjutton jag vill ha henne hemma.
Vi ska idag gå förbi på Lindas jobb och skriva in mig som vikarie. Jag har ju inte heltidstjänst på Hemtex så tänkte att när jag inte jobbar där så skulle jag kunna vara vikarie om det behövs.
Ska nu klä på Julia lite, borsta tänder osv. Skönt att ha en dag när man liksom inte har något man verkligen måste göra. Tänkte jag kanska ska ta en promenad när hon ska sova, sätta mig med en kopp kaffe och läsa min bok. Är det någon som vet om det blir sol idag eller om det kommer vara såhär lite grått hela dagen?
Pratade med mamma både igår och idag. Nästa helg så ska hon med sitt nya företag arbeta på Trädgårdsmässan i Örebro, jag och Fanny ska hjälpa henne. My mam is the coolest! Fatta att ha en idé, en dröm och verkligen göra någonting utav den. Nästa helg kommer bli great!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ääälskaaaaar Diiig!!!!!!

2010-03-11 @ 08:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December