Klippt sig idag.

{ 2010-03-2920:29:39 } Dagbok | 2 kommentarer


Måndag, Julia och jag har myst hela dagen. Började med frukost, klippte sen Julias hår i duschen. Jag blev faktiskt förvånad att det blev så bra. Jag har länge vetat att jag borde klippa henne, det har varit så slitet i bak så det är inte sant. Jag har inte vågat men idag så tog jag mod till mig!
Efter det så åkte vi till Söder och mötte Nicole. Vi gick en sväng och tittade i affärer, var på banken och hämtade Chloe. Vi åt lunch i Ringen och sen åkte vi till Farsta och var på Tuben. Kul för tjejerna att leka av sig lite. Sen gick vi i centrum. Julia fick en tröja och jag en klänning + BH från H&M, medlemmar hade ju 10% rabatt idag så då var det bara att slå till.
När vi kom hem så var Julia på superhumör och vi stod och väntade på Timothy i vardagsrumsfönstret, hon verkligen ÄLSKAR när han kommer hem. Jag lagade mat och mina älsklingar kollade på film. Nu håller vi på och lägga Julia, det går inte sådär värst bra. Jag tror helt ärligt att det har med sommartiden att göra. Hoppas vi kommer in i rutinerna snart igen!



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Det är nästan så att du får rycka in o hjälpa mig när vi flyttar in i lägenheten, haha en målande hand skulle kunna hjälpa :)

2010-03-30 @ 15:35:03
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin

va duktig julia är som får bli klippt av dig :) Skulle klippa josefin igår, men hon vägrade sitta still :P hahaha kramar

2010-03-31 @ 18:27:21
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December