Morgon.

{ 2010-03-1608:11:35 } Dagbok | 1 kommentarer


Så var det morgon igen och jag sitter här med mitt kaffe som var välbehövligt idag. Julia har sovit lite sådär och då sover jag JÄTTE dåligt. Gick in och la mig i hennes säng för att jag blev utputtad från min egen men kunde inte sova där heller. Låg och tänkte på massa saker så jag blir helt yr i huvudet.
Idag är vi hemma också, kollar just nu på Bee Movie. Julia har ingen feber, lite snorig men det är "rent" snor eller vad man ska säga så det är ingen fara med henne. Hon är hemma från dagis idag också, skönt för henne och ha en frisk dag lite lugnt och sen gör vi även så utav respekt för hennes kamrater på dagis.
Har duschat och sitter nu som sagt med kaffet. Blir lugnt idag tror jag! Ska jag städa eller? Nej jag orkar inte...



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Appropå snor ... Jag skulle handla natursnören på Panduro igår, och tro det eller men i hyllan låg det ett snöre som det stod "Skogssnor" på!!! Jag började gapskratta och så även expediten. Till slut kom vi fram till att snöret var danskt och att snöre hete snor på danska.

2010-03-17 @ 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December