Morgonkaffe.

{ 2010-03-0908:56:46 } Dagbok | 1 kommentarer


Sitter här med mitt morgonkaffe, sen när är jag så vuxen att jag behöver kaffe på morgonen liksom. Det ska jag berätta för er, sedan ungefär en månad.
Igår var en hemmadag, jag låg verkligen på soffan hela dagen. Jag och Timothy möttes vid dagis halv fyra för att hämta Jullis. Fick veta att Timothy hade fått företagets biljetter till DIF-LHC matchen på Hovet så han och jag skulle äta ute. Han hade fixat barnvakt och allting! Vi handlade alltså bara mat till Julia och farmor som skulle äta. Gjorde pasta med tomatsås, olivet och fetaost till dem.
Matchen var riktigt rolig, Timothy vet verkligen att jag älskar gå på hockey. Att gå på hocey med honom är bland det bästa jag vet. Ingen aning om riktigt varför, jag tror det är hela atmosfären som är där eller nått.
DIF vann i alla fall med 3-2 efter övertid. Trodde dem skulle förlora där ett tag för dem har en tendens att göra det när jag är där, men inte ikväll.
När vi kom hem så var vi båda så slut som man kan bli. Timothy hand om disken, vi kollade hockeykväll och sen blev det sängen.
Julia vaknade och var jätteledsen, vi satte oss på soffan för att lugna ner henne. Blev Tingeling i typ en kvart eller nått sen somna hon med pappa i vår säng och jag i hennes.
Idag ska vi vara med Nicole och Chloe. Dem kommer hit vid tio! Barnen ska få leka och sen ska vi promenera typ till söder eller nått när dem ska sova. Funderar på om jag ska sätta i fällen i vagnen idag, det är ju så fint väder!
Efter det ska jag nog till Vivis lägenhet och kolla hur den ser ut. Hon ska också bli vuxen, flytta hemifrån o allt. Ikväll har Timothy möte på jobbet också så vi blir ensamma till middag, nån som vill komma o äta?



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va bli´re?

2010-03-09 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December