Mysmorgon och sen jobb.

{ 2010-03-0219:56:40 } Dagbok | 0 kommentarer


Dagen började bra, eftersom jag inte började jobbet fören tolv så tog vi det riktigt lugnt här hemme. Timothy skulle vara hemma med Julia så vi tittade på film, jag bytte klädslar på soffa och fåtölj så nu är det beigt här hemma. Jag är ju sån som alltid vill ha vitt men kände att det var dags för lite förändring. Rummet känns dock lite mörkare men blir till att fixa mer belysning helt enkelt. Punktbelysning är hemligheten. Tänkte nu jag skulle städa lite här hemma, eller ska jag kanske lägga mig och sova en timme så jag orkar kolla på Cougar Town som börjar klockan tio ikväll. Vill verkligen se det men vet inte om jag kommer orka hålla mig vaken...
Idag jobbade jag med Pella, har alltid trevligt med henne men man kan inte säga att försäljningen var på topp. Fint är det i butiken i alla fall och det är alltid roligt, på senaste så har vi fått mycket beröm.
Fixade en som kan jobba för mig på fredag också då Kalle ska begravas. Kommer bli en jobbig fredag, förmodligen en jobbig helg. Timothy ska jobba på lördagen också, skulle helst vilja att han var hemma med mig och Julia hela helgen men som alla vet så är det riktigt bra med pengar när man jobbar helger. Känns som om livet är på rätt sida i alla fall tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December