Nicole och Chloé.

{ 2010-03-0920:13:21 } Dagbok | 1 kommentarer


Nicole och Chloé kom hit vid tio. Skönt att vara igång tidigt faktiskt... Barnen lekte och vi pratade gojja, det var riktigt trevligt. Till lunch så åt vi rester från gårdagen. När barnen skulle sova så bäddade vi ner dem i vagnarna och promenerade sedan in till Söder. Barnen sov och vi promenerade, så himla skönt att det blir vår ute nu. Jag hade min tunna Odd Molly-jacka på mig och jag var tom med varm när vi hade gått över bron. Vi kollade i skoaffär vid Hornstull, hittade en sko till Julia men kom sen på att jag inte behöver dem. Inte just nu i alla fall och eftersom Julia sov så kunde jag inte prova dem på riktigt så då känndes det dumt.
Vi åkte till Fridhemsplan och gick på banken, vi gick på Inn och Finn och jag hittade både det ena och det andra. Efter det var det meningen att jag skulle åka till Vivis lägnehet i Skarpnäck och kolla men eftersom dem hade fått lite ändrade planer och inte alls var där när vi hade tänkt så åkte jag och Julia hem istället. Vi byggde med DUPLO, min mamma var så snäll och påpekade att det hette så och inte lego tidigare! Det lagades mat, kycklinggryta med ris. Timothy var på möte så han kom hem först nu!
Har satt mig i soffan för att zappa lite på TVn, det är HEMSKT vad dålig TV just nu!  



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Jättetrevlig dag :)

2010-03-10 @ 22:16:45
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December