Onsdag.

{ 2010-03-0307:35:35 } Dagbok | 0 kommentarer


Hmm... Jaha jobb idag 9-19, kommer vara helt TOTALT DÖD när jag kommer hem. Kollar just nu på Bee Movie igen, Julia tycker verkligen om den. För att det är mycket färger månne??!!
Idag är en såndär dag när jag verkligen inte har lust att göra mig fin, jag har i princip alltid ångest för vad jag ska ha på mig på dagarna. Kanske för att jag inte trivs med min kropp? Vivi har ju lyckats få upp mitt intresse för kläder igen och i alla fall lite trivas med min kropp men känner verkligen att jag måste gå ner mer i vikt för att vara helt nöjd. Eller kanske inte gå ner i vikt men i alla fall omplacera lite om man säger så. Gud känns som om jag är så ytlig. BLA BLA BLA säger jag bara,  everybody who is sick of hearing about this say I!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December