Söndag.

{ 2010-03-0708:39:20 } Dagbok | 3 kommentarer


Imorse var det bara jag, Timothy och Julia hemma. Helt konstigt att vakna med "tomt" hus! Vi tittar på Bee Movie, bygger med Lego och dricker kaffe. Alltså jag och Timothy dricker kaffe, inte Julia.
Ett som är säkert idag är att vi ska och titta på Fannys lägenhet som hon ska flytta till i April tror jag att det var. Det är vår bror Jespers lägenhet på Lilla Essingen, vet ungefär hur den ser ut men det var så länge sen jag var där så minnet måste friskas upp lite.
Jag har lite tvätt i tvättstugan också. Det var meningen att jag skulle tvätta igårkväll men då åkte vi hem till Geralyn med familj istället. Tittade på hockey och åt spagetti med köttfärssås. Jag köpte mig min egen bibel igår också, Brölopsmagasinet. Jag har tidigare inte riktigt vetat vad jag vill ha för brölop men idéerna börjar sakta men säkert växa fram.
Nu ska jag nog bädda. Jag ska plocka undan i köket och kanske dammsuga lite där också. Inatt drömde jag att vi fick riva väggen mellan köket och vardagsrummet precis som vi vill, jag var så lycklig. Ska göra veckans matsedel också tänkte jag. Jag har sovit konstigt så min axel är helt muppad.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag är ledig från jobbet i alla fall. Ska man ta sig till Tuben eller ska man bara vara hemma? Julia kanske kan gå halvdag på dagis... Gud vilka problem jaghar.





Kommentarer
Postat av: sara

ha en bra dag! :)

2010-03-07 @ 09:06:07
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Jag e ledig på tis :) spika?

2010-03-07 @ 19:28:54
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Vivi

Kändes konstigt för mig också att inte vara med er bebis! <3

2010-03-07 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December