Supermum!

{ 2010-03-1912:40:08 } Dagbok | 1 kommentarer


Hej bloggen... Idag efter att ha lämnat Julia på dagis så hoppade jag på tåget mot Skarpnäck, när jag ska sätta mig vem sitter där om inte Vivi som ska till Skarpnäck för att släppa in städerskan. Vi åker tillsammans dit, efter det åker vi till Skarpnäcksskolan och lämnar in mitt schem över när jag jobbar på Hemtex. Har ju skrivit upp mig som vikarie där, tror att det vore superkul att prova. Vi går på vägen i Kärrtorp och är asnostalgiska och vem kommer gående då om inte Linda. Vi promenerar tillsammans och jag lämnar schem och vi åker sen in till Söder för att köpa regnställ till Julia.
Idag har Julia på sig sina vinterkläder och galonisar ÖVER det, lite varmt tycker jag. Vi kollar på Didricksson på Intersport men hittar inte det jag ska ha, av som en slump så går vi in på IGOR Sport för att kolla läget. Var där med Nicole i veckan men hittade då inget sånt. När vi kom in genom dörren så var det bara där, det perfekta regnstället. Tittade på prislappen och förväntade mig väl ungefär en sådär 600-700 kr. Ni kan ju tänka er hur GLAD JAG BLEV!
När det var inhandlat så gick vi till H&M och handlade extrakläder för nu ska minnsan allt på dagis bytas ut. Jag heter Emelie men ni kan även kalla mig SUPERMUM!!!

Nu ska Johnny och Vivi skjutsa mig till jobbet, utvecklingssamtal ska vi ha. Sen åker jag och Fanny till Örebro över helgen!












Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

woooho :)

2010-03-19 @ 17:25:47
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December