Tidigt.

{ 2010-03-2308:26:23 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag vaknade Julia när Timothy gick till jobbet vilket var halv sex ungefär. Jag var lagom pigg och ville bara somna om. Vi låg i alla fall i sängen till sex och sen gick vi upp och kollade på lite film. Igår var jag med Vivi på Eriksdalsbadet på eftermiddagen och jag duschade alltså inte idag på morgonen, gud vad mycket tid man har över då.
Nu sitter Julia och bygger med duplo och vi ska snart klä på oss och gå till dagis. Jag jobbar mellan 12-19!
Julia har börjat med en ny grej också.. Jag vill inte att hon ska ha napp när hon är vaken och leker, napp är något man har när man ska sova. När Julia nu vill ha sin napp när hon är vaken så säger hon att hon är trött med jordens största leende och vill ha napp. Jag vet ju att hon inte är det utan det är bara en grej som hon säger för att få som hon vill. What to do?!
Jaja, hoppas ni får en bra dag. Det ska jag försöka ha i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Nicole

Hur jobbar du i veckan? :) Vill ses

2010-03-23 @ 15:48:20
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December