Våffeldag.

{ 2010-03-2520:32:44 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag var det våffeldagen. Jag har varit och jobbat på Skarpnäcks Skolan, vikare i åk 1 och även fritids. Det var superkul och alla barn var underbara. Dem smsade på morgonen precis när vi klätt på oss för att gå till dagis här hemma. Eftersom jag skulle städa här hemma egnetligen så var jag helt äcklig, ingen idé att göra sig fin när man ska bli äcklig igen. Dem smsade i alla fall när vi var på väg ut genom dörren och då var det bara att klä av sig och göra sig iordning på riktigt. Jag var klar på 20 minuter.. Mäkta stolt var jag.
Var som sagt med underbara barn hela dagen, fick äta skolamat som var riktigt god, leka ute och äta våfflor till mellis. Man fick bara en våffla i skolan så våfflor fick det bli till middag. Julia tyckte det var supergott. När vi var och handlade så fick hon Aladdin också. Det var min favoritfilm när jag var liten så den var väl lite mig också kanske...

Happy Våffeldag!










Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Messa när du kan :)

2010-03-30 @ 21:24:04
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December