Vardag.

{ 2010-03-1807:29:15 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag är det vanlig dag. Julia ska till dagis och jag ska först iväg på möte och sen till jobbet. Slutar 19 tror jag så kommer som vanligt vara trött som ett as när jag kommer hem. Tråkigt att vara såhär trött hela tiden!
Julia hade som sagt ingen feber igår men när hon springer och sånt så hostar hon. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det där faktiskt. Sist hon var dålig så var vi ju hos doktorn och han skerv ut hostmedecin som vi inte hämtade ut. Kanske ska ta ut den nu? Jag är dock sån som inte tycker om att medecinera mitt barn, hon får alvedon och sånt när hon har feber men för hosta så kör jag på huskurer. Typ som inte dricka så mycket mjölk eftersom det är slembildande. Istället för välling så får hon jumet vatten med honung innan hon går och lägger sig... Får säga att om hostan blir alldeles för jobbig så får dem ringa till Timothy så kommer han och hämtar! Jag måste klippa Julia också, funderar på om jag ska fråga Moncan om hon kan klippa henne för jag vågar verkligen inte!




Tar kort i äkta blogganda, FRAMFÖR SPEGELEN! (Vivi jag säger bara "hej bloggen!")



Kommentarer
Postat av: Vivi

Heeeeej bloggen. Idag är jag fett ledsen. jag kommer inte träffa min Emms på fäääääätt länge.. :(

2010-03-18 @ 19:46:31
Postat av: Nicole - mamma till C

TITTUT!

2010-03-21 @ 00:24:12
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December