Inget bloggande.

{ 2010-05-0410:36:18 } Dagbok | 0 kommentarer


Har haft mycket att göra och ingen lust att blogga.
Vad har hänt här hemma då? Jag harjobbat, vi har byggt ett sideboard. Vi har firat valbord, varit på söndagsskola. Jag och Vivi har druckitkaffe på ena balkongen medans Johnny lekte spiderpig på den andra.
Idag är jag trött och har liksom inte lust med något. Jag har skrivt lite på en sak och sen skickat iväg den. Jag har lämnat Julia på dagis och nu ska jag städa lite. Vad ska jag göra till middag?
Jag har funderat på lite saker och kommit på att jag nu måste gå vidare. Det är stop nu och föralltid och jag önskar Er lycka till med allt. Jag klarar inte av att låtsas. Jag kommer alltid att älska Er men jag klarar inte av att det aldrig kommer att bli som förr. Så, nu är det sagt och jag vet att det inte kommer att finnas något sätt att ta det tillbaka.
Ska värma lite lunch snart också, man är hungrig vid den här tiden om man går upp tidigt på morgonen. Jag vill gå på circus också. Boka biljetter kanske? Jag, Timothy och Julia.. It's a date!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December