Jag älskar sommaren!

{ 2010-05-2108:18:49 } Julia i bilder | 4 kommentarer


Jag bara rent ut sagt älskar att sommaren är här. Jag vill vara ute varenda sekund på dygnet, jag suger in all sol som skiner och bara låter min kropp njuta av värmen. Idag har Julia och jag ätit frukost på ballkongen, klockan var väl halv åtta när vi gick ut och satte oss, helt sjukt att man kan sitta i shorts då, I love it!!!
Idag ska jag ju tyvär vara inne på jobbet hela dagen men varje chans jag får kommer jag sitta ute på gräsmattan. Jag vill aldrig att det här ska ta slut. Tror att det blir lite BBQ här hemma ikväll med alla mina älskade också, det kan liksom inte bli fel!
Hoppas ni får en bra dag och njut av sommaren riktigt ordentligt!




Julia njuter ute på balefjongen nu på morgonen...




Igår fick Julia solglasögon...




... och en solhatt!




Till sommaren hör glass och Julia ÄLSKAR det!!!!




Kommentarer
Postat av: Vivvs

Men jaja Julia har världens finaste t-shirt! Fan va jag älskar den!!! MY MOM IS A SUERMODEL!

2010-05-21 @ 10:47:59
Postat av: Mamsen

När Julia njuter av solen är hon så lik Dig på Ditt studentplakat (fast Du njöt av regnet där). Ha det fortsatt skönt och njut!

Mamsen

2010-05-22 @ 11:21:36
Postat av: Fanny

Kom igen och uppdatera nu då!! Mer bilder på Julia och mer rolig info!

2010-05-26 @ 08:11:15
URL: http://fannyklaracecilia.devote.se
Postat av: malin

hon är så söt att man döööööööööör

2010-09-08 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December