Julias rum.

{ 2010-05-1408:10:02 } Hemma hos oss | 6 kommentarer


Jag börjar känna att jag måste göra något åt Julias rum. Det är verkligen jättefint nu men det känns som om det är lite praktiska saker som måste fixas. Jag vill t ex fixa en större garderob till henne. Som det är nu så har hon bara en liten byrå och i och med att hennes kläder blir större så tar större plats... ddaaaahhh!
Jag vill att hon ska ha ett litet bord också, så hon kan sitta och rita. Dem har fina på IKEA så jag funderar på dem faktiskt. Hon fick av min mamma de bord och stolar som jag och Fanny hade när vi var små men vi hade större rum och det känns som ifall jag skulle använda dem så blir det i princip bara det i hennes rum och det är ju inte så roligt. Julias favoritsysselsättning är ju att springa runt och dansa på sitt rum och man vill ju inte ta ifrån henne den möjligheten liksom.
Sitter just nu inne på Julias rum för att hitta lite inspiration...




Måste fixa större garderob och bättre hyllor för stereo och sånt




Här vill jag att hon ska ha stol och bord så hon kan sitta och rita




Julia har börjat tycka att tältet är riktigt kul nu, sitta och läsa böcker i framförallt...




Ska flytta på hennes klädhängare, det ser så trångt ut!


Nu ska jag och Julia ha disco, MORATRÄSK ROCKAR!





Kommentarer
Postat av: Nicole

det är jättefint som det är men jag vet vad du menar med bord+stolar :) det är bra praktiskt att de kan sitta in rummen och rita.

2010-05-14 @ 09:36:25
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Flytta på byrån och gör en skriv/rithörna där. Perfekt helt enkelt!!!

2010-05-14 @ 17:03:02
Postat av: Emms och Julia

Älskade mamms, var ska jag ha hennes kläder då????

2010-05-15 @ 08:01:58
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Mamsen

Du ställer byrån under JULIA, har en lampa på o.s.v. Sedan flyttar du klädhängaren till väggen till höger om dörren. Du får bereda plats för hennes kläder i en av era garderober som är närliggande hennes rum. Så däääääär ja!!!!!!

2010-05-15 @ 10:12:55
Postat av: Emms och Julia

Min mamma har lösningen till allt! :D

2010-05-15 @ 15:28:43
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Mamsen

Ok ...Vad sägs om ett nytt inslag kanse och ev med bild?

Puss

2010-05-19 @ 15:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December