Okej det var inte igår!!!!!

{ 2010-05-2020:27:45 } Dagbok | 0 kommentarer


Det har varit superväder hela veckan så jag har liksom inte suttit vid datorn!
Här hemma har vi bara myst, jobbat lite och sen myst lite till. Jag har varit med Vivi och vi har suttit på vår ballefjong. Kan ni fatta att det är sommar i Sverige nu?
Vi har varit på babyshower hos Petra och sen så var det Cheerleading SM också. Eagles vann, som vanligt skulle jag faktiskt vilja säga. Så gjorde även Fabest och Ida. Jag är så otroligt stolt över Powerföreningen.
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och sen var det meningen att vi skulle ut till Dyvik och mysa. Nu blir det inte så för Johnny är en mupp men men...
Jag måste boka tvättstuga, mitt liv är så sjukt glamoröst. Det går bra för Sverige i hockey VM, det är ju alltid kul. Måste dock medge att det är lite konstigt att sitta och kolla på värsta vintersporten när det är sommar utanför fönstret.
Nu ska jag ta mig ett glas Ramlösa och sen blir det sängen, det tar på krafterna att ligga i solen må jag säga.
(Juste, blev bjuden på yoghurtglass idag av Fadde också... Det gick inte av för hacker! Haha...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December