Smider planer.

{ 2010-05-0609:40:54 } Dagbok | 3 kommentarer


Sitter här hemma och smider planer. Jag är lite utav en planeringsperson, känslan som infinner sig när det går i lås... Går inte att beskriva haha! Idag går saker och ting i lås, bara lite kvar.
Ska snart sätta mig på balkongen och läsa min bok. Jag har börjat läsa Twilight! Mest för att Linda sa att dem var bra, sen känner jag väl lite att jag måste se vad all the fuss is about! Jag läser den dock på engelska. Jag tror att bokens orginalspråk ger den mest rättvisa sen så är det ju bra för mina språkkunskaper också.
Ska snart iväg till jobbet, börjar tolv. Eller snart och snart var väl kanske att ta i, jag ska åka vid elva.
Nu som sagt ska jag sätta mig på balkongen för solen skiner som bara den. Ska ringa min bästa vän som har sovit helt själv i stora lägenheten inatt, hon är så duktig!





Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Okej tack för ditt svar :)

Jaha va roligt men du gillar inte att äta dem säger du?:P hehe du gillar inte sötsaker?



Men jaha okej men hur lång tid tog det innan ni fick svaret osv?

kram Love

2010-05-07 @ 09:33:27
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Sexy Vivvs

Muchos love yous! du är min BEBIS! Mitt allt <3 bloody paparazzis

2010-05-07 @ 16:51:27
Postat av: Frida

Åh Twilight! Har slukat filmerna och nu lånat trean och fyran av Ellen i min klass. Måste säga att jag helt hakat på vampyrtrenden just nu - både True Blood (fantastiskt!) och Vampire Diaries (nja, men det är ju vampyrer iaf) och så nu Twilightsagan. Läste dessutom om en av Anne Rice vampyrböcker häromveckan (inte särskilt bra men det är ju, som sagt, iaf vampyrer). Fina bilder på Julias rum!



Kram,

f

2010-05-14 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December