Vad händer egentligen?

{ 2010-05-2721:11:27 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag har verkligen varit SÄMST på att uppdatera. Jag har jobbat och när jag inte har jobbat så har jag haft massa annat att göra.
Roliga saker som har hänt sen sist är väl att Julia hade gårdsfest på dagis. Det kunde ha varit roligare väder kanske men det gick i alla fall. Jag bakade goda hallon och chokladmuffins som man kunde vinna i lotteriet.
Jag är nu mera också reserv åt Eagles till EM. Detta betyder att jag helgen vecka 27 kommer att åka till Finland med alla underbara tjejer och hejja järnet.
Igår jobbade jag mellan 9-17 och sen åkte jag in till stan och åt middag med AK och Emma. Det var verkligen supertrevligt!
Även idag har jag varit på jobbet och innan jag åkte dit så fixades det som bara den. Har jag sagt att jag har en överaskning till Timothy? You just wait and see...





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jo Jo ..... Hahhaha!!!!!

2010-05-28 @ 10:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December