Avslappnat.

{ 2010-11-2109:14:18 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår var vi på stan med min lillebror som har fyllt år. Det blev fika på Espresso House och sen knallande i affärer. Han fick superfina tröjor och jag hoppas han hade en superbra dag, detta trots det otroligt tråkiga väder.
Vi drog hos hemmåt vid halv fyra och då kom min pappa som skulle sitta barnvakt till Julia då jag och Timothy skulle gå på bio. Vi såg den nya Harry Potter filmen, den var jättebra. Jag skrattade och grät och var hoppade till både en och två gånger. Min man lyckades för andra gången på två gånger att ha ha ut godiset mitt under filmen. (Han lyckades också spilla ut Loka över sig själv så nästan gång så blir det jag som håller i alla haha!)
Nu har vi preis ätit frukost och snart ska jag sätta igång med städning. Att det kan bli så stökigt i en lägenhet det är helt otroligt. Idag blir en hemmafixardag, det behövs. Ska nog sätta upp belysnigen på ballkongene, kanske kolla efter julkartongerna nere i källaren. Kan inte fatta att det är första advent nästa vecka och jag äntligen FÅR börja pynta... It´s the most wonderful time of the year!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December