Bättre idag?

{ 2010-11-1208:33:04 } Julia i ord | 1 kommentarer


Natten var väl helt okej. Julia sov relativt bra, vaknade en gång men var då ganska glad och fick lite att dricka. Vi somnade om och vaknade klockan åtta. När vi vaknade nu så låg tempen på 37,9, alltså bättre än igår men det är med alvedon i kroppen så jag funderar på att ta oss till vårdcentralen i alla fall. Det har gått så mycket på dagis, halsfluss, streptockoker... Så känner att man lika bra kan kolla.
Dagen kommer i alla fall bli lugn, vi ska gå och köpa glass på pinne har jag lovar Jullis och sen kollar vi nog på film nerbäddade på soffan. Gullungen ville ha täcke hela natten men när man har så hög feber så ska man hålla dem kalla så det blev till att sova med bara en liten filt. Jag har legat och klappat på henne typ hela natten...



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Klappa lillfisan från mig också!!!

2010-11-12 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December