Fyllt på lagret!

{ 2010-11-2607:55:41 } Dagbok | 1 kommentarer


Igår blev jag hämtade efter jobbet och hela vår lilla familj åkte till IKEA och handlade ljus. Jag verkligen älskar att ha levande ljus på kvällen när man sitter och koller på tv och sånt så ni kan förstå att det är en sprudlande åtgång. Handlade också en grå fårskinsfäll som nu ligger på fotpallen i vardagsrummet och så hittade jag röda kouddfodral till prydnadskuddar som ska ligga i soffan över jul. Det börjar verkligen bli julfint här hemma!
Nu på morgonen så ska vi på utvecklingssamtal för Julia på dagis också. Det är första gången, förra året hade vi bara uppföljningssamtal och det är inte alls samma sak. Lite nervör är jag faktiskt!







Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag älskar också att ha ljus tända. Man blir liksom lugn av det tycker jag.

Kram

2010-11-27 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December