Måndag.

{ 2010-11-1512:59:33 } Dagbok | 1 kommentarer


Eftersom jag jobbat i helgen så är jag ledig idag och det passar ganska bra för lilla fisan som får vara hemma och vila en dag till. Tanken var att vi skulle ta en promenad men den tanken försvann ganska snabbt när jag tittade ut och såg vilket väder det är idag. Kan det inte bara börja snöa???
Vi har kollat på Alvin & Gänget 2, ätit pasta med köttfärssås till lunch och Anna-Karin och Mattias har varit här på en kopp kaffe. En helt soft dag med andra ord. Kanske ska sätta mig och pyssla lite med Julias kalender. Jag ska ju göra små lappar med nr på och det vore skönt att bli klar med dem ganska snart.
Vi ska åka till Timothys jobba till klockan tre och sen ska vi allesammans åka och handla för veckan. Om man ändå ska ut så kanske man kan ta sig till Hötorget och handla lite blommor. Slopa alla andra planer, we´re going to Hötorget. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!!



Kommentarer
Postat av: Vivi

Jaja, kom köpa blommor. Halva priset, halva priset!!

2010-11-15 @ 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December