MVC

{ 2010-11-2407:53:13 } Bebis graviditeten | 1 kommentarer


Vaknade till ett vinterland imorse, så himla underbart! Jag älskar att det är kallt, att det är vitt på marken och att man får riktig julkänsla.
Nu ska jag snart åka iväg till MVC. Första gången jag träffar min barnmorska faktiskt. Jag har ju varit där två gånger men första var hon sjuk och jag fick ha någon annan och andra gången var ultraljud. Hoppas att allt ser bra ut idag i alla fall.
Efter MVC ska jag och Julia träffa Michis och Leon. Blir Tuben, öppen förskola för unga föräldrar, så barnen kan få leka och röja riktigt ordentligt.
Nej, dags att göra sig ordning för dagens bravader!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en bra dag i blåsten !



kram

2010-11-24 @ 10:13:36
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December