Ny vecka.

{ 2010-11-0119:54:31 } Dagbok | 1 kommentarer


Så börjar man en ny vecka igen och jag börjar den med ledighet. Har ju jobbat hela helgen så var skönt att ha en dag ledigt.
Jag lämnade Julia på dagis, normalt så brukar jag ha henne hemma när jag är ledig... Idag blev det dock dagis och jag åkte iväg till Haninge och fixade naglarna. Skönt att bara sitta ner en stund och bli ompysslad måste jag medge. Hade julmust och lussepremiär med Vivsan och det var efterlängtat vill jag love. När den var klar så åkte jag hem igen. Jag sov dåligt inatt, somnade inte förens inpå småtimmarna och när jag väl somnade så var det på soffan. Jag vill inte ligga och vrida och vända på mig och störa andra som sover... Jag satte på en film och somnade till den. Klockan ringde klockan 15 och strax efter det så ringde älsklingen och vi åkte tillsammans och hämtade Julia på dagis. Väl hemma så var jag fortfarande supertrött så min underbara man lät mig ligga på soffan och titta på GossipGirl medans han lekte med busungen.
Idag hade jag verkligen ingen fantasi vad det gällde maten så det blev spagetti med köttfärssås. Ibland har man sånna dagar då man bara inte orkar och idag var en sån för mig.
Nu ska jag sminka av mig, kanske ta en lussebulle och sätta på en film. Har en känsla av att jag kommer somna tidigt ikväll, känner mig sådär lagom rolig faktiskt!







Kommentarer
Postat av: Vivi

Den bäste premiären!!

2010-11-01 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December