Onsdag kväll.

{ 2010-11-1019:29:03 } Dagbok | 1 kommentarer


Vivi är hemma hos oss, kom med goda havrebollar som vi åt upp ganska direkt. Vi har lyssnat på julmusik och snackat massa skit.
Som ni säkert vet så är mitt "craving" eller vad man ska kalla det pärondricka. Idag kom min älskade hem med hela 4 st päron MER till mig. Jag har redan drukit en och ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag kan få i mig minst två till innan jag går och lägger mig. Kanske inte borde dock eftersom jag kommer få springa på toa hela natten men det kan det vara värt.
Gjorde pasta med tomatsås till middag. Dagens grönsak fick bli broccoli som jag tinade i micron och sedan rev parmesan övet (MUMS). Eftersom jag har lite dåliga järnvärden så försöker jag få i mig så mycket som möjligt. Spenat igår och broccoli idag, duktig Emelie!
Nu ska vi kolla på TV, jag ska dricka mer päron MER och ta fram minchokladen som jag har i godisskåpet. Kanske lite glass också?!




PÄRON MER FRÅN MIN ÄLSKADE (haha jag kom på att jag skulle ta bild efter att jag öppnat en..)




Dagens middag





Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha schysst craving :)

2010-11-10 @ 22:06:39
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December