Onsdag med drag.

{ 2010-11-2419:39:28 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag hängde jag och Julia med Michis och Leon. Tog oss till Farsta i snöstorm, vilket inte var lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Åt god lunch och sen var det lek och stojj för barnen på Tuben. Sprang runt som galningar och målade fina teckningar. Vi gick en snabbis i centrum då Michis VERKLIGEN behöver vinterskor nu. Hittade dock ingenting som riktigt passade så det blir till att fortsätta leta.
Jag och Julia svängde förbi hemma och hämtade pulka och sen promenerade till Gullmarsplan för att möta Timothy. Det var riktigt mysigt faktiskt och Julia tyckte det var jättekul att åka pulka. Bara man är rätt klädd säger jag, då finns det inga dåliga väder. Jag älskar att det är snö nu, haha om ni har missat det!
Nu håller älsklingen på att lägga den andra älsklingen och vi ska sen sätta på en film. Jag funderar på om jag kanske ska lägga mig i ett bad, min rygg skulle må bra av det. Vill planera mer julpynt och sånt också. Kom ju igår på att vi ska till Timothys mamma och fira Thanksgiving på lördag så blir nog svårt med bak då. Orkar man det på fredag när man kommer hem från jobbet, eller man kanske är piggare efter middagen på lördag? Ingen aning... Advent blir det i alla fall i helgen och jag ska handla adventsljusstake imorgon har jag tänkt!




Julia i bebisstol med kaka i munnen



Leon med rolig min hihi och kaka i munnen




Sötaste ungen som fick åka pulka




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Haha ... igår handlade jag julpynt till Dalarna. Så himla mysigt! Var på PK-design, de hade julmarknad i källaren med hö på golvet och allt! Så fint!!!! Kram mamsen

2010-11-25 @ 12:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December