Snart färdig...

{ 2010-11-1820:08:11 } Dagbok | 0 kommentarer


... med den här veckan. Har gått ganska snabbt ändå tycker jag. Imorgon är det fredag, jobbar 9-17 och sen har jag en ledig HELG!!
När jag kom hem från jobbet så stod det minsan en överasking i hallen och väntade på mig. Man skulle kunna tro att det var från Timothy men icke, det var från hans mamma Tina. Julias farmor och min svärmor. Hon läser min blogg, har den tom som startsida gulliga hon. Som ni säker vet är mitt craving pärondricka och när jag kom hem så stod det en hel kartong med päron MER, som om jag dog och komm till himlen nästan. TUSEN tack, jag lovar att inte dricka allt på en gång och spä ut den så jag inte blir en enda stor sockerbit.
Timothy ligger i sängen med Julia, tror han har somnat så ska gå in och väcka honom snart. På kanal 5 visar dem bakom kulisserna på nya Harry Potter-filmen som vi ska se på lördag. Jag längtar!




Tack snälla Tina!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December