Söndag.

{ 2010-11-0707:46:10 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag ska jag jobba igen. Hoppar in för en annan tjej som skulle bort med skolan och för mig är det = mer pengar i julklappskassan.
Igår satt vi och gick igenom lite vad vi ska köpa till alla och det känns som om vi har koll faktiskt. Annars brukar det bli så attvi går runt och köper det första bästa, inte riktigt men lite så. Det är ofta ett stressmoment men det vägrar jag låta det vara i år.
Igår var vi på kalas hos Iida Tomi och lilla Fria som fyllde 1 år. Dem bjöd på god pastasallad med kyckling och sen tårta, kakor och bullar. Vi kom hem vid halv sju och då blev det nästan bums i säng för lillan och vi kollade lite på TV. Skönt med en kväll då man bara kunde ta det lugnt.
Nu kollas på det Polarexpressen, Julias nya favorit. Man skulle kunna tro att det är jag som väljer den för att den handlar om julen men så är det faktiskt inte... Direkt när vi vaknade imorse sa hon "mamma jag se filmen med tåget". Vad gör man liksom, she makes mama so proud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December