Taking it easy...

{ 2010-11-2911:01:37 } Dagbok | 3 kommentarer


Idag är Julia ledig från dagis, hon och jag har lite kvalitetstid tillsammans. Känns som om det var hundra år sedan. Jag har städat här hemma och hon har hjälpt mig som värsta stora tjejen. Vi har klippt hennes lugg lite som verkligen började bli alldeles för lång. Nu sitter vi på hennes rum, hon sitter på golver och bygger med Duplo och jag ska snart ansluta mig. Vi ska gå ut och ta en promenad också tänkte jag, Julia får åka pulka och jag promenerar. Vad det blir till lunch idag vet jag verkligen inte heller, vi har ingeting hemma så det blir till att gå ut och äta. Skönt med sånna här dagar när man bara inte måste göra någonting.
Ikväll ska vi baka lussebullar här hemma också, titta på Ensam Hemma som är en riktig julfilm. För mig är det som julafton varje dag hela december!



Kommentarer
Postat av: Vivi

Cant wait!

2010-11-29 @ 13:48:01
Postat av: Mamsen

Härligt att Du myser!!! Försökte ringa Dig i söndags då vi julstökade och hela huset doftade lussebulle! Åker till Svegg idag - tåg till Sthlm, flyg till Östersund (inte dricka vattnet där!)och flygtaxi till Sveg!!!! Kram

2010-11-30 @ 10:37:41
Postat av: Nicole

Skönt med slappdagar :) jag höll på o städade och hade mig igår. Ha det bra!

2010-11-30 @ 17:28:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December