Tillbaka och weekend.

{ 2010-11-0608:44:45 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag har haft lite paus skulle man kunna säga. Jag var verkligen helt slut efter veckans jobb... Igår var vi med Michis och Leon hela dagen. Kollade först på Bromma Blocks, nytt shoppingkvarter. Vad jättefint, modernt och trevligt. Efter det gick vi på lekland med barnen och dem lekte som sjutton. Först var dem lite försiktiga men lagom till Timothy kom hade dem släppt loss helt. Vågade åka den stora rutschkanan utan vuxen.
Åkte hem och gjorde middag och sen blev det Idol. Jag klarade av att hålla mig vaken för att se alla sjunga men sen var det kört och jag somnade som en stock. Geir åkte ut, var väl ganska väntat men jag tyckte han var jätteduktig igår. Däremot tyckte jag att Elin var dålig och att hon kunde ha fått åka hem.
Idag står det kalas på schemat. Vi ska hem till Fria som fyller ett år och innan dess så ska vi till Nacka Forum och handla paket. Känns som om det var hundra år sedan Julia fyllde ett och jag försöker nu tänka  mig tillbaka för att komma på vad vi ska köpa...
Har också kommit på att jag nog ska köpa tidningen Lantlic Julspecial som lördagsgodis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December