Tråkigt slut.

{ 2010-11-1120:00:19 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag och Julia har haft en superdag. Jag älskar sånna här dagar med vår dotter. Jag bokade biobiljetter och vi åkte in till stan för att hämta dem vid halv elva. När biljetterna var hämtade åt vi lunch, det blev Happy Meal till lilla damen, tycker det är jätteroligt att man får böcker där. (Vi har läst den vi fick idag tre gånger!)
Vi kollade i leksaksaffären och Julia fick en ny "mobil". Hon har velat ha den jättelänge och jag var in a giving mood idag så vi slog till. Vi köpte popcorn och MER och sen börjad filmen.
Filmen var jätterolig, vi skrattade båda två en hel del. Efter bion handlade vi lite till middagen och satte oss på tåget hem. Hatar att åka tunnelbana vid rusning men Julia var superduktig. Vi tog inte med oss vagnen idag så hon har gått själv hela dagen, mamma är stolt!
Väl hemma så satt vi och ritade ett tag och sen började jag med maten. Idag blev dt kokt fisk och potatis med ägg och persiljesås. Det var helt okej men Julia hade ingen matlust. Efter maten badade lillan och jag tog hand om köket. Vi tvättade hår och borstade tänder sen var det dags att sova. Strax innan vi skulle sova började hon skaka och säga att hon frös. Jag kännde på henne och hon praktiskt taget kokade, lillan har 39 graders feber. Timothy kom hem från jobbet och nu ska vi försöka få i den sovande prinsessan alvedon. Jag hatar när hon är sjuk, jag känner mig så hjälplös. Vill bara ha henne i famnen, stryka henne över håret och säga att allt kommer att bli bra!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är aldrig roligt när sina små blir sjuka !

Hoppas att det "bara" var en feberattack och att hon mår bra igen imorgon !



kram

2010-11-11 @ 23:07:18
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December