Ultraljud.

{ 2010-11-0911:17:44 } Bebis graviditeten | 5 kommentarer


Nu har vi varit på ultraljud och allting var suuuuperbra. Allting såg helt normalt ut, barnmorskan blev helt paff för att hon fick så bra bilder på något som man inte brukar se annars (jag kommer inte ihåg vad det hette men var något i hjärtat). Beräknad förlossning blev framflyttad till den 11 april.
Nu undrar ni säkert vad det är för en liten krabat som som ligger och gottar sig där inne och tro det eller ej så är det en POJKE. Både jag och Timothy blev helt chockade när hon sa att det var en pojke då vi båda var inställda på att det var en tjej. Vi ska få en son och vi är huuuuur glada som helst. Tänkt att vi får en av varje sort liksom!







Kommentarer
Postat av: Future gudmor Vivi

Lyckligare än mig får ni fan leta efter!! :D:D:D:D

2010-11-09 @ 11:19:29
Postat av: Nicole - mamma till C

Grattis grattis!!!!

2010-11-09 @ 19:40:43
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Nettan

Grattis !!!

2010-11-09 @ 21:18:47
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, stort grattis! :)

2010-11-10 @ 08:38:07
Postat av: Love Oliwers mamma <3

GRATTIS :D

kram

2010-11-10 @ 17:53:18
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December