Verkligen vinter.

{ 2010-11-0720:31:58 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag har det verkligen varit vinter ute och jag tycker det är supermysigt.
Var ganska lite att göra på jobbet så det blev mest till att städa. När jag slutet åkte vi till Farsta Centrum och handlade vinterskor till lillan. Blev ett par lila från Viking. Nu ska vi bara hitta en bra mössa också. Känns som om jag är ute i sista sekunden men det har liksom inte varit så kallt ännu och ska jag vara ärlig så har jag faktiskt glömt hur kallt det blir här i Svea Rike. Man kanske ska kolla runt lite på nätet... Har idag klickat hem min vinterjacka i alla fall och det känns skönt. Blev inte den jag tänkte mig från början men jag känner att jag kommer bli mer än nöjd med den jag nu valt. Kul att den inte är som alla andras också tycker jag. Rådfrågade min BFF Vivsan om inköpet, hon är lite utav min klädguru, och hon gav sitt godkännande.
Nu flöt jag iväg med massa annat... Men men! När vi handlat klart så åkte vi hem och tog på lillan overall, nya skor, mössa och vantar och tog oss till Skogskyrkogården och tände ljus för mormor. Det var jättefint med alla ljus och jag skulle kunna gått där hur länge som helst ska jag säga. Hade varit perfekt och åkt hem och drukit varm choklad sen men vi åkte hem till pappa och åt god middag istället. Kollad även Gossip Girl där... Nu är vi hemma och lillan håller på att somna, lite senare än vanligt men så blir det ibland.











Kommentarer
Postat av: Vivi

Tur att min bästis är snygg i ALLT att jag inte behöver jobba så värst hårt då! <3

Älskar dig mest, E!

2010-11-08 @ 08:02:34
Postat av: Nicole - mamma till C

Fint :)

Hur mår du vännen?

2010-11-08 @ 19:24:40
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December