Vi klarade oss hem.

{ 2010-11-0920:36:30 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi klarade oss hem i snöstormen jag och Julia. Julia fick sitta i vagn för första gången på länge, inte till hennes förtjusning!
När vi kom hem så städade vi på hennes rum. Rensade bland hennes leksaker och slängde saker som gamla McDonalnds leksaker som bara ligger längst ner i leklådan.
Min mamma ska sova här idag så idag gjordes det god mat till middag. Kycklingrulader fyllda med fetaost och oliver. Till det spenat hastigt vänt i stekpannan tillsammans med smör och citron, tzatsiki och baguette. Det blev riktigt gott faktiskt. Mamma tyckte det var jättegott, faktiskt första gången hon verkligen provar min mat! Fanny och Adrian åt också här så det var riktigt håll igång.
Nu håller Julia på att försöka somna, det blev ju lite knas med rutinerna idag eftersom alla var här men så får det bli ibland!




Dagens middag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December