Change of plans!

{ 2010-10-1419:37:30 } Dagbok | 1 kommentarer


Naglarna blev superfina. Sån liten grej kan verkligen göra att man känner sig hur fin som helst! Julia och Timothy var hemma hos Daniel medans jag var på salongen. När vi skulle åka så ville Julia vara kvar och leka med sin älskade Daniel, kanske dags för honom att vara barnvakt någon gång nu. Tror Julia skulle tycka det var jättekul i alla fall! Vi åkte till Coop och handlade massa mat. Planen var ju att jag skulle göra korvstoganof och ris men det tog så lång tid att handla mat så klockan blev alldeles för mycket, vi stannade på VegaBaren och åt. En barnkebab med ris och fetaost åt jag och Julia likaså. Var inte alls hungrig men de andra i min familj var så. Jag fick i alla fall päron MER! Idag när jag slutat jobbet så gick jag in hos frissan i centrum och bokade tid till Julia. Imorgon klockan elva ska Julia för första gången klippa sig hos en frisör. Jag har ju klippt henne själv här hemma men det blir liksom aldrig riktigt jämt och sen har hon svårt att sitta still. Tänkte att om hon får sitta i en cool bil med klubba i munnen kanske man kan få henne att sitta lite halvt stilla i alla fall. Håller tummarna. Har även nu på kvällen pratat med Michis om middag imorgon, tror det kommer bli great!!! Snart sover Julia och Timothy kommer ut till soffan. Han ska jobba natt inatt också! Uch blä och fy, hoppas jag sover mindre oroligt inatt, jag behöver det!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Va, ingen bild på naglarna !

Det ville ju jag se ! Ha ha !

michis kanske har berättat att jag har gått utbildning till nagelterapeut och gjort naglar på Michis ?!

2010-10-15 @ 21:20:15
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December