Dagen flög iväg!

{ 2010-10-1319:23:57 } Dagbok | 1 kommentarer


Den här dagen har varkligen flugit iväg. Var på jobbet där det var massa att göra. Älsklingarna hämtade mig efter jobbet, vi handlade en snabbis och sen hem och laga mat. Idag blev det pasta med egengjord creme fraich-citron-dillsås, stekt laxfilé och sallad. Gott och nyttigt skulle jag vilja säga. Ska dock förstöra detta med äppelpaj och vaniljsås till Sherlock Holmes snart. Tror dem har bakat det i cafét i centrum idag så det har luktat gott hela dagen, kan man annat än bli sugen då? Timothy ska jobba natt inatt så jag ska sova själv i vår stora säng. Jag hatar att inte ha honom där. För det första så får han mig att känna mig trygg och för det andra så blir det så kallt under täcket. Vad skulle jag göra utan min älskade prins?? Han är verkligen min riddare i skinande rustning.



Kommentarer
Postat av: Madde

Mums det såg gott ut=) hur gjorde du såsen emms?

Hade du naturell creme fraiche?

2010-10-15 @ 11:20:00
URL: http://maadelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December