Det är natt ute.

{ 2010-10-3007:17:02 } Dagbok | 1 kommentarer


Det är verkligen natt ute och vi är uppe allesammans. Jag ska jobba, Timothy har inventering = Julia ska med Lisa ut till Ingarö. Har packat hennes väska med varm choklad, Tom&Jerry-kex och russin.
Ikväll så ska vi förmodligen äta middag med Michis, Leon och Jonas. Vi ska gå bus eller godis och göra pupmor i sann haloweenanda. Blir nog något gott till middag också, pratades om rotfukter i ugn med stek. Tänkte att jag skulle göra äpplen fyllda med mandelmassa och egengjord vanlijsås till desert kanske.

Igår när vi kom hem från fredagsmyset så överaskade min älskling mig med rosor och Julmust, hur gulligt som helst. Det gör verkligen mycket när han för det där lilla extra för att visa att han älskar mig, inte för att jag någonsin har tvivlat på det...




Underbara rosor från min underbara älskade!






Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gud så gulligt! Vistt blir man glad!

2010-11-06 @ 09:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December