God morgon söndag.

{ 2010-10-1008:25:59 } Dagbok | 0 kommentarer


Sitter med en kopp te, Julia sitter och tittar på barntv och Timothy dricker choklad. Kan det bli mer avslappnat? Söndag idag som sagt och vi ska åka ut till Dyvik för att hjälpa farfar att gräva ner någon slang till vattnet och sen också fylla igen. Jag ska nog inte gräva så mycket tror jag, dem har en grävmasikn där, jag ska mest mysa med Julia. Kanske gå på en promenad om Julia nu vill lämna grävmasiken det vet man aldrig.
Jag älskar sånna här dagar, när man har lite saker planerade men verkligen inte måste stressa.
Idag gäller dock att ta på sig ordentligt, det är alltid mycket svalare ute på Dyvik. Ligger ju PRECIS vid havet och det brukar blåsa som bara den. Jullis har ju superutekläder, mycket tack vara sin farmor som verkligen är bäst på sånt. Jag däremot har mindre bra grejer. Tror det blir till att köra lager på lager för mig samt ta med lite extra. Så man liksom kan skala av eller klä på.... Tror i alla fall att det kommer bli en toppen dag, kanske ska man grilla korv?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December