Hemma tidigt.

{ 2010-10-1414:14:05 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag jobbade jag bara mellan nio och tolv. Det blev en tidig morgon men det kan det vara värt när man får gå hem tidigare. Jag önksar ju kunde få börja tidigar på jobbet oftare... Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt, Timothy ligger och sover efter en natt på jobbet. Snart är det dock dags att vakna och vi ska ta oss ner till dagis och hämta prinsessan. Tror sen att det bär av till Haninge för att fixa mina naglar och så måste vi handla mat också. Vivi gjorde korvstoganof igår och då blev jag supersugen på det så tror det är vad som står på menyn idag.



Kommentarer
Postat av: Vivi

Försiktig med saltet bara.. blev lite för mycket igår.. hehe..

2010-10-14 @ 15:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December