Jag längtar till julen.

{ 2010-10-1809:24:54 } Dagbok | 2 kommentarer


Okej det är väl ingen hemlighet att jag ÄLSKAR julen. Det är verkligen min älsklingstid på året, mycket tack vare att min mamma gjorde så otroligt fint och alltid gav oss den jul alla barn vill ha!
Just nu sitter jag och Julia och tittar på Polarexpressen, en riktigt mysig julfilm, vilket får mig att längta ännu mer.
Den här julen kommer bli lite annorlunda eftersom jag ska jobba på julafton, bara mellan 9-14 så jag hinner hem till Kalle. För mig är inte att julen bara på julafton utan håller på verkligen hela december! Jag ska göra fin adventsljusstake, baka lussebullar, pepparkakor och göra pepparkakshus till lilla prinsessan. Jag och Michis gjorde ju ett superfint förra året och jag ska göra efter i år igen men jag har lite andra planer. Ska verkligen ta mig tid att fixa allt till perfektion! Vi ska gå på julmarknad, dricka glögg och lyssna på julmusik. "It's the most wonderful time of the year" skulle jag vilja säga...









Mysiga bilder från julmarknad förra året, erkänn att ni längtar nu!





Kommentarer
Postat av: emma

Ja, antar att sånt är livet :/ tyvärr...

tack detsamma! älskar din bloggis <3

2010-10-18 @ 11:11:23
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: Vivi

ÅÅÅÅHH!! Jag längtar också!! LUSSEBULLAR MUMMSSII!!! <3 Luciatåget kommer ÄGA!

2010-10-18 @ 11:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December