Julia har klippt sig.

{ 2010-10-1515:11:34 } Julias äventyr och påhitt | 1 kommentarer


Jag och Julia lämnade boet klockan tio och tog oss till Tyresö Centrum. Jag hade bokat tid klockan elva till prinsessan som tyckte det var jätte spännande att sitta i coola bilen och klippa sig. Frisören tog inte så mycket, mest bara toppade och klippte till luggen. Känns lite som om jag kunde ha gjort det själv men sist jag klippte hennes lugg så blev den ALLDELS för kort och det vill jag inte igen.
Efter klippning åkte vi tillbaka till "stan", åt lunch och sen åkte vi till Farsta C och mötte upp morfar som var ledig idag. Allt verkligen för att hålla sig borta hemifrån och låta älsklingen vila riktigt ordentligt. Vi gick och kollade i olika affärer och sen slöt Timothy ihop med oss, morfar åkte hem. Vi var inne på BR ett bra tag och tittade, hittade massa saker som jag vi ska ge i julklapp. Vi hittade värsta kapet där inne, en Hello Kitty-glassbil för 50 kr, det var ju bara ett måste. Passar perfekt till Hello Kitty-huset som hon fick av Michis och Leon i julklapp förra året. Kul att ha hela serien liksom, det finns ju hur mycket som helst!
Nu ska vi snart klä på oss och åka iväg till Michis, Jonas och Leon på fredagsmiddag. Julia har pratat om Leon hela dagen så jag kan nästan lova att det kommer bli extremröj ikväll!




Julia i coola bilen hos frissan




Med supergod klubba som man fick för att man satt så fint och stilla!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Gud, va era ungar börjar bli stora !

Och va söt hon blev efter klippet !



Ha en underbar kväll hemma hos Michis och gänget !



kramiz

2010-10-15 @ 21:21:09
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December