Kanelbullens dag.

{ 2010-10-0419:56:32 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är det kanelbullens dag och JA vi har ätit det här hemma. Dock inte hemmagjorda då de som ligger i frysen är vanilj och chokladbullar.
Jag var som sagt på gymmet, cycklade i en timme och sen var det stretch. Känndes bra att röra på mig. Hämtade Julia klockan tolv och då åkte vi direkt till Blecktornsparken på Söder. Det är en helt underbar park där det finns de flesta leksaker och även grisar och kaniner. Vi var där och lekte i två timmar, verkligen kvalitetstid.
På vägen hem handlade vi satsumas som jag just nu är sugen på som bara den, kanelbullar och päron MER. Timothy kom hem och vi fikade tillsammans alla tre. Vi satte oss och vilade lite framför TVn, satte på Prinsessan och Groden som är en favorit just nu.
Till middag idag blev det inget speciellt, slängde ihop någon form av korvgryta med saker som vi hade hemma och till det ris. Helt okej gott blev det i alla fall.
Vivi kom förbi till maten med hennes morbrors bok, Torpeden, som precis har givits ut. Jag har redan läst manuset och det var jättebra men nu har jag fått en inbunden bok som han ska signera också. Verkligen en bok som är värd att läsas. Boken kan köpas i en bokhandel när dig, typ Akademibokhandeln go get it! 
Nu sover prinsessan, jag ska sminka av mig och sen kommer jag somna på soffan... Jag törs faktiskt lova det! 



 
Våra god kanelbullar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December