Lååång dag.

{ 2010-10-1221:05:15 } Dagbok | 1 kommentarer


Vi var igång 20 över 6 då älsklingen glömde sin mobil hemma och larmet gick. Inte så mycket att göra åt, det var minsan bara att gå upp. Kolla lite på Disney Chanel och mysa, äta frukost i lugn och ro för att sedan komma iväg i skaplig tid till dagis. Lyckades somna på bussen på väg ut till Tyresö, väktes av biljettkontroll.n Det här är andra gången på kanske en månad som dem har det på bussen ut till Tyresö och jag frågar mig själv hur man plankar på en buss. Började jobbet klockan tolv. Leverans idag så det blev till att packa upp. Inte så mycket varor idag och jag tar lite åt gången so no need to worry. Jobbade till sju och fann mig själv att ha saker att göra hela tiden, annars blir det ofta att sista timmen är ganska död men jag höll minsan på till 18.57. Slängde mig på bussen hem för att ta emot Julia som var hos farmor. Timothy hade möte på jobbet så farmor fick hämta på dagis. Dem hade ätit god pasta till middag och kollat på Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter. Det var en glad, trött och gosig tjej som kom hem till mig. Efter välling och Kalle Anka bok så sover hon nu sött och jag ska kolla på fotboll. Funderar på om jag klockan nio ska sappa över till DH på femman. Känns som om det här har varit en av de längsta dagarna på länge.



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Ja ush! Vi stänger liksom kl 9 så det blir sent, tur att jag har en sån snäll pojkvän som hämtar en då! :)



Ja vi måste ses igen! Kanske middag hos oss i veckan? I morgon kanske är lite snabbt inpå liksom.. :P

Sen stänger jag torsdag också men fredags middag? Lite mys..? Krams!

2010-10-12 @ 21:30:29
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December