Lördag.

{ 2010-10-1618:31:32 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag har typ växtvärk i magen eller vad man ska kalla det. Inte ont eller så konstig känsla liksom. Känns som om jag har gjort jättemånga situps och typ är trött i musklerna. Hade precis samma sak med Julia det tar bara ett tag att vänja sig. Igår när jag låg på soffan så kunde jag verkligen känna bebisen röra sig, det är verkligen den häftigaste känslan i hela världen och jag bara älskar att jag får uppleva det igen.
Nu sitter vi här hemma, ska mysa. Jag har gjort fruksallad med frukt som Vivi hade med sig. Fruktsallad igår var så himla gott så bara tvungen att göra det igen + att det är nyttigt godis. Vad ska man se för film ikväll då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December