Måndag.

{ 2010-10-2519:40:43 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var jag ledig, jag har verkligen långledigt nu. Känns som om jag behöver det också!
Har varit inne i stan hela långa dagen. Åkte in efter att ha lämnat Julia på dagis, satte mig och drack en päron MER innan affärerna öppnade och sen drog jag igång. Idag har jag handlat klart nästan hela Julias julkalender och det känns verkligen bra i år. Som om jag har hittat bra grejer och det är en bra blanding mellan saker som hon vill ha och som hon behöver.
Hämtade Jullan på dagis vid tre och då tog vi oss till Timothys jobb. Julia fick åka lite truck, något som hon tycker är superkul. Sen åkte vi iväg och handlade så nu känns det som om vi har lite i skafferiet.
Väl hemma så börjades det med middag, Timothy gick ner i tvättstugan och Julia lekte med vatten i diskhon. Hon är så gullig när hon står där och fixar, känner sig stor och tycker verkligen att hon hjälper till.
Min pappa kom hit på middag då han hade lite Julia-abstinens så vi bjöd på middag och nu ligger han och läser saga för henne.
Det har helt enkelt varit en dag full av skoj och massa nytta har jag gjort, mer sånna här dagar tack!




Julia superglad i trucken idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December