Mässa idag.

{ 2010-10-0920:22:27 } Inköp | 0 kommentarer


Idag har vi som sagt varit på UnderbaraBarn mässan i Älvsjö. Vi mötte upp Michis, Leon och Jonas halv tio och var där när kalaset började. Killarna sprang efter barn och jag och Michis gick och fyndade på ställen som Nova Star och Geggamojja.
Jag tyckte mässan var helt okej faktiskt, det jag ville titta på fanns och i början så var det inte så farligt med människor. Vi åt okej lunch, jag valde mat dock och den var lite sådär fisljumen. Timothys pommes och beasås var å andra sidan supergoda och Jullis slukade sina pannkakor. Tror kanske att MrLeon hade lite med det att göra, dem trissade liksom varandra och tror inte att dem tänkte på hur mycket dem åt.
Vi gick en sväng på Hem och Villa mässan också men där var det så mycket folk så orkade i typ tre minuter. Vi fikade och sen bar det av till Willys för att handla mat.
Satt och snackade massa strunt här hemma och sen gjordes det kycklingfiléer med pommes, cafe de paris-sås -och sallad. Min kära pappa tittade också förbi och fick i sig lite mat han också.
Julia stupade i säng efter en hel dag med röj och jag har precis tagit ett bad. Nu ska vi snart kolla NHL-hockey och äta lite godis. Kort sagt kan man säga att det har varit en bra dag!!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December