Min och Julias hemmadag.

{ 2010-10-1813:18:48 } Dagbok | 1 kommentarer


Vi har verkligen bara tagit det lugnt här hemma. Kollat på film, jag har sorterat tvätt och dammsugit. Vi har ätit lunch och gjort oss iordning. Nu ska vi snart ta på oss ytterkläderna och åka iväg till älsklingens jobb, Julia vill åka lite truck och det passar ganska bra då vi måste handla lite.
Jag har lagt in lite ättiksgurka också! Jag ska göra köttbullar med potatismos och lingon idag och när jag var lite så hade mamma alltid ättiksgurka till det, jag blev helt enkelt apsugen skulle man kunna säga.




Julia och Palle (Julias gosekanin) kollar på film




Magen idag, dålig kamera på bilden tyvär!







Kommentarer
Postat av: vivi

HAHA! på bilden med din mage ser det ut som att Jullis rosa crocs är DINA fötter! hihihihi

2010-10-18 @ 14:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December