MVC.

{ 2010-10-1919:57:24 } Bebis graviditeten | 1 kommentarer


Idag hade jag första tiden på MVC, har den här gången valt en annan MVC än den jag hade med Julia. Detta av olika anledningar.
Var i alla fall där klockan elva. Väl där så visade det sig att den barnmorskan som vi ska ha var sjuk så det var en vikarie. Hon var hur gullig som helst, tog alla prover. Endel fick jag svar på direkt, som järnvärde (som var lite lågt), blodtryck (var helt perfekt) och socker (också helt perfekt). Vi gick igenom lite alkoholvanor och om man äter några medeciner vilket jag inte gör osv. Jag är frisk som en nötkärna helt enkelt! Fick ställa lite frågor... Ultraljud ska göras i vecka 18 och det är också nästa gång som vi ska dit. Beräknad födsel blev 8 april, får se om det kanske ändras vid ultraljudet sen!
Allt som allt fick jag i alla fall ett jättebra första intryck, känner mig lite mer lugn och trygg. Längtar tills vi ska dit nästa gång!
Direkt efter det iväg till jobbet och jobba till 17. Blev hämtad av familjen som hade bytt till vinterdäck på bilen. Har ni hört att det ska snöa inatt och sen upptäckte jag till min förtjusning att det har kommit julmust till ICA. Jag tänke dock inte börja dricka det förens i november, jag och Vivi ska ha premiär 1/11!



Kommentarer
Postat av: Vivi

Längtar till 1/11!! Det är en måndag, så du får hålla dig till 18.00 den 1/11.. TJOHO!!

2010-10-20 @ 08:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December