NU ÄR DET HELG!

{ 2010-10-0908:25:39 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu är det helg och OJ så jag har längtat. Inte för att det blev sovmorgon direkt, upp vid halv sju och göra american panncakes till mina underbara. Hade syrup och björnbär till, riktigt bra start på dagen.
Nu är vi alla påklädda och ska snart bege oss till Älvsjömässan för att möta Michis, Leon och Jonas och gå på UnderbaraBarn mässa. Hoppas på att hitta massa fint till Jullis. Har jag sagt att jag har börjat med hennes julkalender. Förra året så gick jag verkligen den sista november och handlade absolut ALLT och det tänker jag inte göra igen. Jag vill bli klar i tid och inte känna stress.
Tror det blir middag hemma hos MLJ efter mässan också, får se vilken form man är i. Kan ju vara så att man är helt slut efter en dag bland tusen barn, galna mammor och trötta/irriterade pappor. Jag ska i alla fall ha kul, ett som är säkert!




Goda pancakes och levande ljus, kan man få bättre start på dagen?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December